piątek, 22 marca 2013

„Co dla jednych jest podłogą, to dla innych staje się sufitem.”

Myślę, że chyba wszyscy mamy już serdecznie dość tej zimy.. Jak to powiedział mój kolega: przynajmniej na jakieś święta będzie śnieg.. Taa, udusić takiego. xd 
Co do tytułu posta nie, nie robię tutaj publicznej powtórki przed maturą.xd Usłyszałam dzisiaj rozmowę moich koleżanek. Jedna mówiła, że musi schudnąć bo już wiosna a ona tak wygląda, ta druga odpowiedziała jej, że chyba jest chora, wygląda doskonale i nie musi nic zmieniać. Ta ich rozmowa dała mi do myślenia. Ja sama chciałabym osiągnąć mój ideał piękna i naprawdę nikt nie wybije mi tego z głowy, ale czy my kobiety czasem nie przesadzamy? Może czasem należy przymknąć oko na niektóre sprawy i pokochać siebie? 
(ale ze mnie hipokrytka xd)
Chciałabym Wam pokazać jak przerobiłam swoją starą kurtkę. :D Ona ma chyba 7 lat, naprasowałam na nią małe ćwieki i wg mnie efekt jest świetny.
Zapraszam do polubienia mojego profilu, codziennie nowe inspiracje :)  http://www.facebook.com/pages/Asianelly/434121333341164?ref=hl

  Bransoletka z Hand Deco. Naprawdę zakochałam się w wyrobach Ani ;)




 Kurtka przed przeróbką i trochę wioooosny <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze ;)