środa, 23 października 2013

złota jesień

Jesień rozpieszcza nas wyjątkowo piękną pogodą <3 
Dzisiejszy zestaw jest bardzo prosty.
Paski, które są letnim trendem wykorzystałam w jesiennej stylizacji ponieważ uwielbiam ten wzór. 
Na zwykły top założyłam beżowy sweterek z rękawami z miękkiej czarnej skórki.
Jak już wiecie jestem strasznym zmarzluchem więc postanowiłam narzucić 
na siebie też lekki płaszczyk w militarnym stylu 
(a potem cały dzień nosiłam do w ręce bo było mi za gorąco, cudowna pogoda <3 ). 
Do stylizacji przemyciłam też jeden z hitów jesieni, czyli kratę, bardzo podoba mi się połączenie dwóch różnych wzorów (krata i paski) uważam, że świetnie do siebie pasują, a szalik świetnie dopełnić całość. 
Moje ulubione rude buty, które męczę już dobry rok są Wam doskonale znane oraz wielka torba, która pomieści wszystko co jest mi potrzebne podczas długiego dnia na uczelni. ;)
Do zestawu jak zwykle dorzuciłam złotą biżuterię. 
bluzka: h&m
sweterek: wgo
płaszczyk: h&m
torebka: sinsay
naszyjnik: sinsay
zegarek: geneva
szalik: sh













3 komentarze:

Dziękuję za komentarze ;)