sobota, 22 lutego 2014

happy birthday


Moi kochani, dziś mija rok od opublikowania mojego pierwszego posta :)
Cieszę się, że moje posty wzbudzają Wasze zainteresowanie i dziękuję za odwiedziny ;)
Ostatnio trochę zaniedbałam bloga. Było to spowodowane moją pierwszą sesją ;D 
Luty upłynął mi głónie pod znakiem nauki. Na szczęście opłacało się i właśnie mija pierwszy tydzień mojego leniuchowania w domu ;) jeszcze tydzień i zaczynamy nowy semestr.



Z okazji rocznicy zebrałam dla Was w jednym poście zdjęcia wszystkich stylizacji jakie tu zamieściłam. 









Ostatnio postanowiłam, że zmienię troszkę charakter mojego bloga. Będę dodawała więcej postów o swoim życiu, o zdrowiu urodzie i jedzeniu. Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować wszystkie moje plany :*

Już wkrótce post o tym jak rok blogowania zmienił moje podejście do mody. 

Pozdrawiam ;* 


1 komentarz:

  1. Świetne podsumowanie roku ;) Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga ;)

    P.S. Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;)